Senna Meijers

Loyal2 Advantage Marketing

Skills

B2B B2C B2E Brand Loyalty Consumer loyalty Incentives Innovatief Interactie Loyaliteit Loyalty Loyalty Marketing Lucratief Marketing Measurement Voordeel

Deel deze pagina

Ga terug naar de deelnemers pagina
profielfoto

Omschrijving

Wij van Loyal2 Advantage Marketing hebben een rijke ervaring binnen de loyalty branche, wij richten ons op het binden van de klant aan uw bedrijf. Dit doen wij door nieuwe, innoverende programma’s samen te stellen. De huidige loyalty branche in Nederland en daarbuiten verandert dusdanig dat wij hebben besloten dit commerciële concept te ontwikkelen waarbij alle deelnemers een win/win/win beleven. Zeker de deelnemende bedrijven, organisatie’s, website’s, webshops, verenigingen, blogs, etcetera creëren hierdoor een nieuwe, lucratieve inkomstenbron. Deze is zeer welkom in tijden dat alles afneemt.


‘’In ons concept gaan alle betrokkenen een grote rol spelen en zijn wij zelf op de achtergrond. De klanten bepalen het succes van de spectaculaire programma’s. ‘ Een programma dat reeds ontwikkelt is zal er voor zorgen dat de consument na een kleinschalig, zelf opgezet, ‘’marketingtrucje bij vrienden’’ zijn volledige aankoopbedrag terug kan verdienen. Dit motiveert al onze klanten zeker om eens te raden te gaan bij kennissen of zij niet toevallig het zelfde product nodig hebben.’’


Dit concept is niet standaard, wij innoveren op het gebied van bedrijfspagina’s op Facebook en nog vele andere, veelbelovende programma’s. De kringen die wij voor een bedrijf gaan creëren zullen uitlopen van enkele duizenden tot enkele miljoenen(!) maandelijkse bezoekers, kopers en loyale klanten. Natuurlijk is het niet alleen gericht op de grote bedrijven, ook voor locale en landelijke bedrijven en ondernemers hebben wij verrassende programma’s, met kortingen oplopend tot 75%! Via een zeer gericht en efficient kanaal geven wij bedrijven de kans zichzelf te laten zien en er vele nieuwe klanten aan over te houden.

Of je nu lid bent van een vereniging, een ondernemer, een ‘liker’ of een familielid ‘van’. Iedereen houdt op zijn tijd wel van voordeel! U kunt zich aanmelden voor de nieuwsbrief van Loyal2 Advantage Marketing waarin wij wekelijks interessante nieuwtjes zullen delen, nieuwe partners en bedrijven bekent zullen maken, zodat ook jullie weten waar de deals te vinden zijn!


A Gift Is a Little Gesture

 Voor bedrijven

Loyal2 Advantage Marketing vult met haar diensten het gat tussen bedrijven en de consument. Centraal staan zijn de duizenden likers op Facebook die hier tot op heden niets voor terug kregen.

Door middel van een unieke formule, gebaseerd op loyalty, sparen en verdienen stelt Loyal2 Advantage Marketing ondernemers in staat hun klantenbestand uit te breiden met duizenden, internationale klanten.

Bij Loyal2 Advantage Marketing winnen alle deelnemende partijen. Ondernemers winnen door hun bereik te vergroten, meer omzet te genereren en een nieuw verdienmodel te creëren. Alle consumenten profiteren van waanzinnige kortingen op producten voor elke doelgroep.


Sporters, verenigingen en betrokkenen!

Wij van Loyal2 Advantage Marketing weten als geen ander, door zelf betrokken te zijn geweest bij sportverenigingen, hoe moeilijk het voor de verenigingen is om de contributie betaalbaar te houden, (zeker met de komende btw verhoging waardoor sporten onbetaalbaar wordt) onderhoud van de accommodatie op niveau te houden, nieuwe technische ontwikkelingen in te voeren en om leuke evenementen te organiseren voor de leden.

Vandaag de dag worden de subsidies steeds geringer waardoor het noodzakelijk is om op een creatieve manier inkomsten te genereren.

Met deze kennis hebben wij gekeken hoe wij op een unieke manier de vereniging een extraatje kunnen bieden. Dé oplossing hebben wij! Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Loyal2 Advantage Marketing!

Waarom ben jij the next entrepreneur 2015?

Loyal2 Advantage Marketing biedt verschillende programma's die de ondernemer, vereniging en consument een steuntje in de rug kan geven in tijden dat het minder gaat. De relatie tussen onderneming en consument is erg belangrijk, uit meerdere onderzoeken is gebleken dat de consument liever zijn/haar aankopen doet bij een onderneming met een loyaliteitsprogramma, echter is de tijd van spaarpassen voorbij. Door onze nieuwe, innoverende programma's is dit niet meer nodig! Met dit lucratieve concept zullen wij de programma's laagdrempelig maken en voor iedereen toegankelijk, jong of oud!

Ga terug naar de deelnemers pagina

Loyal2 Advantage Marketing

Provincie: Utrecht

Hoogland

Branche: Zakelijke dienstverlening

Werknemers: 1 - 4

Socials

Bekijk mijn kanalen! Geef een like, tweet of start met mij te volgen.

Ga terug naar de deelnemers pagina